sobota 26. ledna 2013

Cesta do Austrálie - zastávka v Seoulu

Včera už jsem odjel na cestu do Austrálie. Už jsem žádné věci nevyřizoval a nakonec i všechno na letišti bylo v chillu. Jen při odbavování se mě ptali na australskej vízum a chtěli ho i vidět. Takže dobré vytisknout si ho. A také jsem si vytiskl 3 x Acceptance offer od školy pro všechny případy.

Samotný let byl klasicky skoro bez spánku. Nevím jak to ostatní lidi dělají, ale jakmile se zhaslo, všichni spali. Korean Air má ale dobrou výbavu, co se týká palubní zábavy. Před každým sedadlem je malej screen terminál a každý si může pustit nějakej film, hudbu nebo tak. Jen mi tam chyběla zásuvka. Naštěstí tam měli film The perks of being a wallflower, tak jsem strávil večer koukáním na to. Btw. zábavní systém v letadlech Korean Air běží na Linuxu, viděl jsem je restartovat.

V aeroplánu Boeing 222/200 jsem jsem seděl vedle jednoho pána, který pracuje v Akademii věd v Praze a na Griffith Uni v Gold Coast jako učitel a vědec. Ptal jsem se ho i na to, zda se mu více líbí Austrálie než ČR. Odpověď mě překvapila - Austrálie se mu více líbí. Jo a volil Schwarzenberga. Zajímavé bylo i to, že to byl cestovatel jak letuška. Procestoval mnoho států, i když v některých jen přednášel nebo pracoval. I tak je to docela frajer.

V Koreji se docela zlepšily služby na letišti nebo jsem o těchto vymoženostech před 5 lety nevěděl. Zdarma je tu sprcha, pak i chillin kout s netem zdarma (rychlost nic moc a občas padá, ale darovanému koni na zuby nekokaine) a gauče na spaní.

Žádné komentáře:

Okomentovat