úterý 15. ledna 2013

Austrálie - čekání na den O

Myslím, že všechny administrativní záležitosti už mám vyřízené. Nyní chilluji a čekám na den O neboli Odletu.  Vše šlo hladce podle plánu a odevzdal jsem 2 dokumenty na OZS oddělení: Learning Agreement a akceptační dopis. Jinak pokud nemáte vše v pořádku, taky se to dá. Jeden spolužák neměl všechny podpisy v Learning Agreement a taky je to ok.

I úřady jsem zvládl. Pokud chcete pozastavit živnostenskou činnost, je to docela obíhávačka. Prvně musíte na živnostenský úřad, pak na 3 místa: VZP, sociální úřad (OSSZ) a pak FÚ. Někde jsem četl, že stačí zajít na živnostenský úřad, ale vůbec.

Meanwhile, založil jsem si Facebook účet, budu tam dávat fotky. A prý se to velmi hodí na Erasmus, mám potvzené od 2 Erasmáků. Ale pokud vás neznám, nepřidám si vás a nenajdete na mém profilu nic. Také jsem si zarezervoval odvoz z letiště autem od školy. Chtěl jsem jet do školy, ale tam mi napsali, že 28.1. je public holiday neboli škola je zavřená, takže jedu rovnou ke Couchsurfing (CS) týpkovi. Bude mi to stát 20AUD, ale who cares? Lepší než tahat se s kufrem pomocí MHD a stálo by to ještě víc :D Jen z letiště do centra vlakem je to 15,5 AUD. A vzhledem k tomu, že CS týpek bydlí někde v hajzlu, busem k němu by to stálo cca 9 AUD.

Můj blog se nyní na půl roku změní převážně na australskej blog. Možná občas hodím nějaké počítačové věci, ale zatím jsem na nic nenarazil.

Žádné komentáře:

Okomentovat