čtvrtek 17. ledna 2013

Austrálie - nefunkční stránka gumtree

Web gumtree.com.au je prý známý v Austrálii. Je to rozcestník všeho možného, zatím jsem tam hledal nějaké práce, ubytování, kytaru a kolo. Nedávno jsem viděl jeden inzerát, kde sháněli člověka pro hledání společného ubytování. Odpověděl jsem na daný inzerát a pak ještě jeden podobný a za týden žádná odezva. OK, asi se na mě vykašlali. Také se mi zdálo divné, že nefungují zobrazení telefonních čísel u inzerátů. To už se mi zdálo hodně pofiderní, tak jsem zagooglil. Našel jsem na tomto fóru o tomto problému diskuzi:

http://www.expatforum.com/expats/australia-expat-forum-expats-living-australia/123924-gumtree-view-full-number-does-not-work.html

TL;DR: Gumtree nefunguje mimo Austrálii, tzn. že zobrazení tel. čísel nejde a emaily se nedoručí příjemci, pokud nejsem v Austrálii. Zkoušel jsem najít nějaké proxy, ale zatím jsem nenarazil na žádnej, který by se dal použít.

Žádné komentáře:

Okomentovat