pátek 1. února 2013

První přednášky ve škole

Dnes jsem měl ve škole první přednášku. Není to přednáška z nějakého předmětu, ale jen přednáška pro nové studenty a přednáška o tom, jak hledat ubytování. Každopádně je to první a druhá přednáška, takže to se cení. Na první přednášce říkali docela obecné věci, z nichž jsem v podstatě vše již věděl a vyřešil. Ale dostal jsem USB s oficiálním znakem univerzity :). V něm by měly být zahrnuté všechno důležité, tak na to se ještě kouknu teda. Zajímavé bylo, že zhruba polovina lidí byli Australani, druhá polovina zahraniční studenti, a jen já exchange student. Asi jsem přijel moc brzo do Austrálie.

Druhá přednáška o ubytování by byla zajímavá a užitečná, kdybych neměl ubytování a sháněl. Zde již byli přítomni jen zahraniční studenti. Pokud nemáte ubytování, určitě se hodí na jít, řekne vám důležité věci ohledně právnických záležitostí, kde hledat a hledat pomoc. Pokud již máte ubytování a platili jste bond (zálohu), tak tam taky jděte. Třeba zjistíte, že to máte blbě a přijdete časem o své prachy :D

Po přednáškách jsem trochu procházel UQ a zkouknul, co kde je, a nakonec si koupil Ray Ban, protože slunce svítilo natolik, že se nedalo koukat. A v nich jsem si vykračoval jak pán, i když jsem koupil ty nejlevnější Ray Ban, co tam měly a tady je má každej :D

K večeru jsem zabil čas tím, že jsem šel na nákupy. Zašel jsem do KMart na čtvrti Toowong a koupil si krabičku na svačinu za 3$, opalovací krém a žížalky. Žížalky byly hnusné jak nic, ne jako ty od Haribo, ale stály jen 1$. Každopádně příště už si je nekoupím. Krabička na svačinu je užitečná věc, pokud nemáte tolik peněz, abyste jedli denně obědy v restauraci. Pak jsem koupil i klokaní steak a zejtra si ho dám.

Pár zajímavých cen:
Naložený klokaní steak - 8,85 $ za 2 kousky, myslím, že kilo stojí nějak 17 $ a něco
Mleté hovězí maso 500g - 3 $
Mléko 1l - 1 $

tl;dr: dnes jsem byl na prvních 2 přednáškách ve škole. Koupil jsem si Ray Ban a klokaní steak.

1 komentář:

  1. Vau, tady si už někdo žije jak pracháč :D Kolik ti stály ray bany?

    OdpovědětVymazat