neděle 3. února 2013

První týden v Austrálii

Už jsem tu týden. V pondělí před týdnem jsem ráno přiletěl sem.

Koupil jsem si kolo. Inzerát jsem našel přes gumtree.com.au (velice užitečný web, který nabízí vše, ale funguje jen v Austrálii), asi 4 dny jsem se domlouval s majitelem, jestli můžu přijít očekovat kolo, nakonec až dnes to vyšlo. Kolo jezdilo, brzdy trochu brzdily, přehazovačky na první dojem kupodivu přehazovaly velmi dobře (lépe než na mém kole v ČR), a stálo jen 40$. Vypadá hodně staře, ale o tom to není. Hlavní je, že nyní můžu jet, kam chci. Zítra hned ověřím, jak frčí v praxi.

Odpoledne jsem měl mít sraz s jednou francouzskou holkou a jedním týpkem z Koreje. Nakonec dorazil jen týpek z Koreje, holka údajně nemohla najít místo srazu a neměla kredit, aby zavolala či napsala. S týpkem z Koreje jsme nakonec šli na pivko do centra. Velké pivko stálo neskutečných asi 8,5 $, na druhou stranu jsem si vyzkoušel australské pivo. Chvíli jsme si povídali u pivka, vykládal jsem mu o korejských filmech a korejských hudebnících věcech (Oppa Gangnam Style), které znám. Týpek znal akorát Prahu a Pilsner, co se týká ČR. A prej doma tancuje Gangnam style :D :D

Po pivku jsem předved, co je geocaching. Tentokrát jsem naštěstí našel kešku (první v Austrálii), tak se týpek hrozně divil a fotil si ji i to uložiště. Pak jsme chtěli najít i druhou kešku, ale nenašli jsme. Tak jsme šli domů. Vzal jsem si ferry, stejně jako dnes v průběhu celého dne jsem jezdil jen ve ferry.

Také se mi strašně nafouklo jedno chodidlo, ne že bych nemohl chodit, občas to bolí při stání, ale spíš to vypadá trochu nebezpečně. Asi bych měl jeden den si odpočinout, ale zítra to ještě nepůjde. Možná v úterý bych měl zůstat doma, aby se to uzdravilo. We'll see, snad mi neupadne.

Žádné komentáře:

Okomentovat