pátek 21. prosince 2012

Austrálie - vyřizování ve škole

Hned po dostání  víza jsem začal zařizovat potřebné dokumenty pro studium. Ve škole je nutné mít Learning Agreement a pak volitelně podat žádost o stipendium o 10k Kč.

Learning Agreement se skládá ze tří kroků (aspoň co zatím vím). Prvně je potřeba jít za p. Voříškem, což  je garant oboru Informační technologie a systémy. Důvod je ten, že jsem potřeboval poradit, zda ty předměty, co jsem si zvolil, by mi uznal do oborově volitelných a celoškolsky volitelných. Jeden předmět se mu moc nelíbil (Relational Database System), tvrdil, že to samé se učilo na bakaláři (což má pravdu :)). Prý by mi to i uznal, kdybych to fakt chtěl, ale já jsem si pak zvolil Human-Computer Interaction místo toho. Jinak další 3 předměty Programming in the Large, Web Information Systems & Introduction to web design mi v pohodě uznal za 6 kreditů jeden předmět (soudí se podle toho, kolik hodin musíte bejt týdně na tom předmětu). Po novém roce mu mám přinést Learning Agreement s nahrazeným předmětem a bude všechno v chillu. Pak se s tím musí zajít k proděkanům - prvně k p. Arltovi a pak k p. Mazouchovi. Ti to jen podepíšou, ale kecy k tomu už mít nebudou.

Žádost o stipendium 10k Kč je volitelná věc, ale vzhledem k její jednoduchosti je to skoro povinnost, pokud máte rádi peníze, které padají z nebes do dlaně. Stačí prý napsat žádost na studijní oddělení (jsem ještě nenapsal) a požádat o to. Za to dostanete 5k Kč před odjezdem. Dalších 5k Kč se dostává, pokud student po návratu napíše zprávu. Možnost žádat o toto stýpko mají ale jen studenti, kteří jedou do zámoří, a ne na Erasmus.

Žádné komentáře:

Okomentovat