středa 19. prosince 2012

Austrálie - vízum je tu

Konečně mi přidělili vízum! A že jim to na ambasádě trvalo. Podal jsem žádost 7.11.2012 a vízum jsem dostal až 19.12.2012. Pořád je to ale lepší než nic.

Přes týden trvalo, než se poslaly výsledky zdravotní prohlídky z ČR do Vídně. Problém byl v tom, že jsem neměl číslo, kterým by se mohla paní doktorka přihlásit do systému ambasády, kam se posílají ty výsledky. Přes týden trvalo jen požádání o toto číslo. Minulý týden jsem urgoval doktorku i na ambasádě, ale bez výsledku. Dokonce pan z ambasády mi napsal, že žádat o zdravotnické číslo na ambasádu by měla jen doktorka a ne já. Tento týden jsem urgoval znova na ambasádu, a pan z ambasády mi tentokrát poslal zdravotní číslo (?). Hned jsem dal vědět doktorce a ten den večer doktorka poslala výsledky. A dnes už mám vízum. Prostě od poslání výsledku zdravotní prohlídky k vízu to trvá pár hodin, ale přidělení zdravotního čísla trvá přes týden.

Vízum mám od 19.12.2012 (Visa Grant Date) do 22.7.2013 (Stay for/until), takže dnes začnu zařizovat letenku.

P.S. Číslo pro zdravotní prohlídku se nazývá HAP ID a je ve tvaru H1234567.

Žádné komentáře:

Okomentovat