sobota 8. září 2012

Austrálie - odeslání přihlášky

Včera jsem poslal přihlášku do University of Queensland. Nakonec byly potřeba 3 věci:

  1. přihláška samotná - typ přihlášky určené pro Exchange students
  2. potvrzení o úrovni angličtiny - prý se dá získat z katedry angličtiny, já ho nakonec získal z oddělení OZS, protože na katedře AJ se rekonstruovalo. Trvalo to asi tak 10 min.
  3. transkript známek - transkript známek z magistra jsem získal u studijní referentky. Za Bc. mi prý nemohla dát, protože je neměla k dispozici. Měl jsem si transkritp z Bc. vytisknout z diplomu Bc. Tak jsem to vytiskl a nechal si od ní ještě orazítkovat, aby to vypadalo certifikovaně.
  4. ještě je potřeba nominační dopis, ale to je jen 1 dopis za celou skupinu lidí, kteří jedou do Austrálie.

Tyto věci se pak odeslaly pomocí firmy EPS. Sídlila kousek od Alzy a jejich sídlo vypadá jak sklep, málem jsem neviděl vchod dovnitř. Firma nám doporučila OZS paní a také prý i studenti z minulých let použili tuto firmu. Cenově to vyšlo na 1 420 Kč vč. DPH (pro 3 lidi, což je ajt) za expresní službu, která by měla dorazit na místo určení během 4 pracovních dnů. Poslaný balík lze sledovat na netu.

Žádné komentáře:

Okomentovat