pátek 31. srpna 2012

Austrálie - první zařizování

Do Austrálie jsem se chtěl dycky podívat. Teď se mi nabízí šance to uskutečnit. Na příští rok jsem nominován na výměnný pobyt do University of Queensbridge (Queensland). Povedlo se mi to tedy až na druhý pokus a jen díky tomu, že v OZS zvýšili body za průměr pro studenty FIS. Každopádně jsem nominován na rok 2013 na letní semestr.

Prvně, co jsem udělal, bylo kontaktovat další 2 lidi (např. Petra a Eva), kteří jedou se mnou. Pak jsem zašel s nimi na studijní oddělení (asi někdy v květnu) a tam nám paní sdělila nějaké info, ale hlavně to, že je času dost na zařizování. Po prostudování letáku, která nám paní posléze poslala emailem, jsem zjistil, že deadline pro přihlášky do 1.semestru (tj. letní semestr) je do 30.9. předchozího roku. Takže chill.

A dnes je konec sprna a holki spolucestovatelky mi napsaly, že příští týden pošleme všichni přihlášku do Austrálie. Přihláška se totiž musí posílat poštou spolu s 2 dalšími dokumenty, a to transkript známek v angličtině a potvzení o úrovni angličtiny (v angličtině). Úroveň angličtiny může být potvrzen platnými certifikáty nebo v případě VŠE stačí dopis ze školy o úrovni angličtiny.

V pondělí (dnes je pátek) to jdu všechno zařídit do školy. Prvně pro transkript na studijní oddělení a pak na katedru angličtiny pro potvrzení o úrovni angličtiny.

Žádné komentáře:

Okomentovat