sobota 18. února 2012

Rozdělení Config.groovy do více souborů

Ve své Grails aplikaci jsem chtěl nastavit více konfiguračních souborů, aby nebyly všechny konfigurace naplácené v jednom. Problém byl v tom, že jsem nevěděl, kam správně umístit tyto soubory, aby se daly na ně odkazovat.
V oficiální dokumentaci nebylo příliš popsané. Je tam zmínka o externích konfiguracích (kap. 3.4.), avšak nezjistil jsem, kde je cesta k proměnné classpath. V případě "file:${userHome}/.grails/${appName}-config.groovy" bylo správné umístění hned ve složce .grails v domácím adresáři (tj. /home/vaseJmeno/.grails, to se mi také příliš nehodilo, protože potřebuji to mít vše v jednom rar souboru kvůli deploymentu. Nakonec jsem zkusil možnost třetí, tj. grails.config.locations = [com.my.app.MyConfig]. Přečetl jsem nějaká fóra a nakonec jsem zjistil, že musím dát konfigurák do složky src/groovy pro *.groovy konfiguráky. Jakmile tam soubor umístíte, tak IntelliSense v IntelliJ již vám napoví název souboru a vloží vám správně. Můj odkaz konfigurák nakonec vypadal takto: grails.config.locations = [SpringSecurityConfig], s tím, že soubor SpringSecurityConfig.groovy byl umístěný ve src/groovy. Tento způsob poté jsem bez problému nasadil do Cloud Foundry a vše běželo.


Update: dnes jsem zjistil, že se nemusí dávat někam do src/groovy, ale klidně to té samé složky jako Config.groovy.


Zdroj: http://grails.1312388.n4.nabble.com/Understanding-grails-config-locations-td3176046.html

Žádné komentáře:

Okomentovat