pondělí 8. října 2012

Austrálie - acceptance letter

Konečně jsem přijatý na University of Queensland! Mám už přístup do IS školy, ale provádět akce budu moci až od 19.11.2012.

Přihlášky z předchozího článku jsem nakonec vytiskl, podepsal, oscanoval a poslal emailem do Austrálie. Při  vyplňování jsem si nebyl jistý u jedné položky, a to je Student ID. Nakonec jsem poslal 2x ten samý papír, jednou se Student ID jako ISIC číslo, a podruhé jako číslo uvedené v přihlášce.
Obavy jsem měl také z placení pojištění, nakonec it was easy. Prachy za pojištění se strhávají tak, že stačí mít kartu, kterou lze platit přes net (klasický VISA). Do přihlášky se vypíše číslo karty, datum platnosti a vlastnoruční podpis a další den už na účtu jste chudší o nějaké litry.

 Nyní již zbývá jen zařídit vízum a koupit letenky do Austrálie. V novém emailu jsem dostal dokument, se kterým se mám dostavit do Vídně. Není tam uvedený žádný email, kam žádost o vízum poslat, takže možná budu muset zajít osobně do Vídně. We'll see.

Žádné komentáře:

Okomentovat